Bedankje vanuit het thuisfront!

5 april 2014 - Zaventem, België

Hey allemaal,

bij deze wil ik jullie even laten weten dat ik uiteraard al van maandagmiddag in ons Belgiëland ben. Ik ben het hier al veel sneller gewoon dan ik gedacht had. Mijn gedachten gaan nog vaak naar mijn Indische thuis, maar ben toch wel heel blij dat ik nu terug dicht bij mijn familie en vrienden ben! Ik heb al heel wat verrassingen achter de rug, wat toch wel heel leuk was om terug te komen hoor.

Ik wil jullie ook erg bedanken voor jullie vele berichtjes en reacties op al mijn verhalen. Al die leuke reacties zorgde ervoor dat het gemis naar België draaglijk werd. Hoewel ik iedereen toch erg heb gemist in België, vertrok ik echt met een bang hartje. Ons Indische mama liet ik echt niet graag achter, maar dit moest nu eenmaal. Ik heb erg genoten van deze ervaring! Het is iets dat me voor altijd zal bij blijven.

Ook erg bedankt voor al de centjes die ik van jullie heb ontvangen, vooral bedankt aan ons mama en papa om mij deze kans gegeven te hebben!

dikke kussen aan iedereen!

Jullie waren een top-publiek hihi!!